Rowery Rzeszów

jaki-rower.pl





Autor Wiadomość
25 lut 2012, o 23:25 Nieprzeczytany post

Posty: 126
Lokalizacja: Rudna Mała
Witam nie wiedziałem jak nazwać ten temat. Mam na imię Krzysiek lat 16 (prawie) lubię jeździć rowerem i mam parę pytań. Podobno w soboty zbieracie sie w Rzeszowie i wspólnie jeździcie w teren, po mieście . Jak bym chciał tak wpaść to potrzebuje jakiegoś specjalnego sprzętu?:D chodzi mi tu bardziej o jakiś kask , kamizelkę odblaskowa , czy cos?:D taka czysta ciekawość . Chciałem tez zapytać ile ogólnie takie wypady trwają i jak długie są ? (chodzi mi tu o kilometry) . Mam nadzieję że ktoś mi odpisze bo w końcu coś znalazłem co mnie interesuje a fajnie było by popykać z ludźmi rowerami w trasę. Mam nadzieje ze wiek nie zbije mnie tu na boczny tor. Za wszelkie błędy w tej wypowiedzi przepraszam ;] . Pozdro dla wszystkich .:)

PS: jeżeli wiecie gdzie ten temat powinien byc to proszę o przeniesienie go.



-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Chciałem zapytać także czy ktos z was wybiera sie na tour de pologne dla amatorów w tym roku ? (tj. 2012r) gdzieś w lipcu ma sie to odbyc nie pamiętam dokładnej daty .


Ten na kołach złom to nasz prawdziwy dom..:)
Pozdro Krzychu798


 
 Góra
  Tytuł:
26 lut 2012, o 21:58 Nieprzeczytany post
Avatar użytkownika
kazdy jezdzi na własną odpowiedzialność więc jak masz kask to ubierasz, jak nie to trudno.
Trasy są różne, te dalsze są planowane z wyprzedzeniem i jest podana informacja ate lokalne to przezwanie 50-70km. podrzucam link na mojego BS'a z przykładowymi wypadami

http://wlochaty.bikestats.pl/index.php?did=321080

http://wlochaty.bikestats.pl/index.php?did=322398

http://wlochaty.bikestats.pl/index.php?did=314295

W sezonie tutaj też są ustawki http://wypadyrowerowe.rzeszow.pl/


 
 Góra
  Tytuł:
27 lut 2012, o 15:27 Nieprzeczytany post

Posty: 126
Lokalizacja: Rudna Mała
ok też popatrzę;] dzieki nie mogę sie doczekać az będzie ciepło ;] :hyhy: :oczami: :rotfl:


Ten na kołach złom to nasz prawdziwy dom..:)
Pozdro Krzychu798


 
 Góra
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3 ] 



cron


  Podatek na rowery 1%

Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
Korzystanie z forum oznacza akceptacje REGULAMINU
| Realizacja: Amiga Rzeszów|