Rowery Rzeszów

jaki-rower.pl





Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 4, 5, 6, 7, 8  Następna strona
Autor Wiadomość
29 lut 2016, o 15:45 Nieprzeczytany post
Członek Stowarzyszenia
Avatar użytkownika

Posty: 2069
Lokalizacja: Rzeszów - os. Andersa
Sprzęt: Cossacj Country
Poniżej artykuł z otwarcia nowego sezonu roweru miejskiego w Warszawie.
Jawnie podano informacje ile było wypożyczeń, ilość stacji, rowerów, itp.
W Rzeszowie takie dane są niedostępne. Ilość wypożyczeń to tajemnica handlowa firmy która prowadzi ten system.

Cytuj:
Ruszył piąty sezon Veturilo
Piąty sezon Veturilo rozpoczęty. Od rana można już korzystać z miejskich rowerów, które po zimowym przeglądzie i konserwacji trafiły do 204 stacji.

Ponieważ system jest już gotowy, zdecydowaliśmy o jego uruchomieniu już dziś, 29 lutego. Rowery można wypożyczać od rana. Choć system działa dopiero kilka godzin, operator zanotował już kilkadziesiąt wypożyczeń.

Firma Nextbike rozpoczęła rozwożenie rowerów w piątek wieczorem. Sprzęt był w trybie ciągłym przygotowywany przez dwóch serwisantów. W sumie do 204 stacji zostanie dostarczonych 3039 rowerów. Obecnie z magazynu wyprowadzane są ostatnie rowery.

Wypożyczyć będzie można też 10 tandemów i 10 rowerków dla dzieci w wieku od 4 do 6 lat (w ramach pierwszej na świecie wypożyczalni rowerków dla dzieci Veturilko).

W 2015 roku z rowerów miejskich korzystało prawie 350 tys. osób. Rowery były wypożyczane średnio co 10 sekund, czyli prawie 2 mln razy, a do grona użytkowników dołączyło 82 658 osób. Łącznie od startu systemu w 2012 r. miejskie rowery wypożyczano ponad 6 mln razy, a w systemie jest prawie 375 tys. użytkowników.

Rower staje się coraz popularniejszym środkiem transportu – ruch rowerowy w stolicy stanowi już 3,8 proc. podróży niepieszych w ciągu doby.


Całość materiału pod linkiem https://zdm.waw.pl/aktualnosci/gotowi-do-startu-veturilo

Kto podaje te informacje? Zarząd Dróg Miejskich w Warszawie. :szok:



Obrazek


 
 Góra
29 lut 2016, o 18:28 Nieprzeczytany post

Posty: 596
Lokalizacja: Rzeszów
Ależ z tego co wiadomo to istnieją zapisy w umowie między miastem a operatorem które umożliwiają urzędnikom wgląd do takich danych.
Wystarczy żeby chcieli, ale jak widać, to za duże wyzwanie dla nich ...


 
 Góra
2 kwi 2016, o 12:31 Nieprzeczytany post
Członek Stowarzyszenia
Avatar użytkownika

Posty: 2907
Lokalizacja: Rzeszów Reichshof רײַשע Жешув
Sprzęt: rower
I od nowa Polska Ludowa... :zalamany:
1 kwietnia 2016 stacja przy WSK...


Załączniki:
Komentarz: RowRes 1 kwietnia 2016 stacja przy WSK...
WP_20160401_001.jpg
WP_20160401_001.jpg [ 1.58 MiB | Przeglądane 5638 razy ]
Komentarz: RowRes 1 kwietnia 2016 stacja przy WSK...
WP_20160401_005.jpg
WP_20160401_005.jpg [ 1.46 MiB | Przeglądane 5638 razy ]


żeszuf stolica imitacji
 
 Góra
12 kwi 2016, o 09:25 Nieprzeczytany post
Członek Stowarzyszenia
Avatar użytkownika

Posty: 2907
Lokalizacja: Rzeszów Reichshof רײַשע Жешув
Sprzęt: rower
Cynizmu i hipokryzji ciąg dalszy:
nowiny24.pl 12.04.2016 napisał(a):
Co dalej z miejską wypożyczalnią rowerów w Rzeszowie?

Na stojaki wróciły używane rowery miejskie. Niektóre wpadły w ręce chuliganów i straciły siodełka.


Właściciele miejskiej wypożyczalni rowerów w Rzeszowie chcą by miasto dołożyło pieniądze do modernizacji systemu...

Cały tekst: http://www.nowiny24.pl/wiadomosci/rzesz ... e,9865445/


żeszuf stolica imitacji


 
 Góra
16 lip 2016, o 20:29 Nieprzeczytany post
Członek Stowarzyszenia
Avatar użytkownika

Posty: 2069
Lokalizacja: Rzeszów - os. Andersa
Sprzęt: Cossacj Country
Na końcu artykułu jest mowa o 8 tysiącach wypożyczeń rowerów w Rzeszowie od początku roku do końca maja.
Pomiary ruchu rowerowego robiliśmy w czerwcu.
Czy ktoś zauważył/zarejestrował rower miejski?
Bo ja liczyłem trzy razy na wiadukcie Tarnobrzeskim i dwa razy na zaporze i ja nie widziałem ani sztuki.

Cytuj:
Romet: W Polsce sprzedaje się coraz droższe rowery. Już czas na te elektryczne?
Anna Gorczyca
11.07.2016 02:00
A A A
Urban bike rental system

Urban bike rental system (fot. inf. pras.)
Krajowy potentat w produkcji rowerów, firma Arkus & Romet, rozpycha się na rynku wypożyczalni miejskich rowerów. Chce wprowadzić tam również egzemplarze elektryczne.
Artykuł otwarty w ramach bezpłatnego limitu prenumeraty cyfrowej
Wiesław Grzyb, właściciel firmy Arkus & Romet Group, przypomina, że kiedyś rowery były towarem sezonowym. - Gdy zbliżały się np. komunie, sprzedawaliśmy ich tyle, że nie nadążaliśmy z wyjmowaniem z magazynów - mówi. Teraz sezon na rowery trwa cały rok. Sprzedaży sprzyja moda na zdrowy tryb życia i ekologiczny transport oraz powstawanie setek kilometrów nowych ścieżek. Polacy kupują rocznie ponad milion rowerów (dane Ministerstwa Infrastruktury i Rozwoju z października 2015 r.). Szacuje się, że ten rynek wart jest około 1,5 mld zł. W Polsce liczą się na nim dwie firmy: Kross należący do Zbigniewa Sosnowskiego i Arkus & Romet Wiesława Grzyba.

Polski design, części z Dalekiego Wschodu

W ostatnich latach pojawiło się sporo firm montujących najtańsze, najprostsze rowery, ale ich produkcja nie przekracza 40-50 tys. sztuk. My dostarczamy jedną trzecią krajowej produkcji - mówi Grzyb, który też zaczynał od niewielkiej montowni. A właściwie to od sklepu i hurtowni rowerów na początku lat 90. Wtedy w sprzedaży były głównie romety. Gdy na rynku zaczęły się pojawiać włoskie górale, a Romet wciąż produkował przestarzałe wigry i jubilaty, Grzyb założył firmę Arkus. Ramy i kierownice importował z Włoch, a pozostałe części były polskie. W 1999 r. zaczął wykupywać majątek upadłego Rometu. Kupił również markę Romet, przejmując przy okazji klientów. Produkcję ulokował w Podgrodziu koło Dębicy.

Jego firma Arkus & Romet produkuje obecnie ponad 400 tys. rowerów rocznie. Zatrudnia ok. 600 osób, a przychody w ubiegłym roku wyniosły ok. 300 mln zł. 60 proc. rowerów z Arkus & Romet trafia na rynek krajowy. Reszta to eksport.

Wiesław Grzyb podkreśla, że firma ma własne zaplecze projektowe, technologiczne, lakiernię, park maszynowy. - Był czas, że sami również produkowaliśmy stalowe ramy. Teraz tę najważniejszą część roweru projektujemy i zamawiamy w Chinach i na Tajwanie. Gdyby w Europie ktoś produkował w takiej cenie jak na Dalekim Wschodzie, kupowalibyśmy w Europie. Liczy się ekonomia - stwierdza.

Według Wiesława Grzyba liczba sprzedawanych w Polsce rowerów od kilku lat utrzymuje się na podobnym poziomie. Rośnie za to wartość sprzedaży. - Sprzedajemy coraz droższe rowery. Nasze najtańsze kosztują około 1 tys. zł, ale teraz najlepiej sprzedają się te w cenie od 1,5 do 2,5 tys. zł. Dobrze sprzedają się również egzemplarze do 8 tys. zł. W swojej ofercie mamy też rowery za 24 tys. zł. Nie sprzedajemy ich zbyt wiele, ale są na nie klienci - przyznaje Grzyb.

Z roku na rok widać, jak zmieniają się upodobania Polaków. Wciąż najlepiej sprzedają się rowery MTB i trekkingowe, ale największą dynamikę sprzedaży mają rowery szosowe, tzw. kolarki.

Elektryczne dwa kółka

Być może moda na rowery elektryczne przyjdzie do nas z Niemiec. W 2015 r. sprzedano tam ponad 0,5 mln e-rowerów (12,5 proc. udziału w całym rynku). W tym samym roku dopuszczono tam do ruchu ponad 12 tys. aut z napędem elektrycznym - zaledwie 0,4 proc. udziału w rynku. Rząd federalny zakłada, że do 2020 r. w Niemczech będzie milion pojazdów napędzanych elektrycznie.

W Polsce e-rowerów sprzedaje się niewiele ponad 1 proc. - Barierą jest cena. Elektryczny rower jest droższy od zwykłego o blisko 4 tys. zł. Oprzyrządowanie i napęd kosztują 800-1200 dol. Ale mimo to produkujemy rowery elektryczne. Rocznie 3-4 tys. sztuk. Kupuje je Europa Zachodnia - stwierdza Wiesław Grzyb. Ma nadzieję, że będą dopłaty do elektrycznych pojazdów, wtedy e-rowery byłyby tańsze.

Rowery miejskie

W ubiegłym roku Arkus & Romet kupił rzeszowski WiM System - polskiego producenta i operatora wypożyczalni. Obok niemieckiego Nextbike i francuskiego BikeU firma Wiesława Grzyba stała się trzecim operatorem rowerów miejskich. Nextbike ma stacje w ośmiu miastach, BikeU w trzech, a Romet Rental prowadzi wypożyczalnie w Rzeszowie i Toruniu. - Od lipca uruchamiamy wypożyczalnię bezobsługową pod nazwą SRM - siedlecki rower miejski w Siedlcach. Na początek 4 stacje i 30 rowerów - dodaje Grzyb. W październiku firma podsumuje sezon w Siedlcach i razem z władzami zastanowi się nad rozbudową systemu do 100-150 rowerów. W Toruniu rower miejski działa od dwóch lat. Na początku było 12 stacji i 120 rowerów. Obecnie jest 30 stacji i 320 rowerów. Do końca maja było tam blisko 30 tys. wypożyczeń.

Firma czeka na nowy przetarg w Rzeszowie, gdzie jest 19 stacji, 100 rowerów i do końca maja było ponad 8 tys. wypożyczeń. Na potrzeby wypożyczalni Arkus & Romet produkuje rowery, które muszą wytrzymać intensywną eksploatację i być odporne na dewastację przez użytkowników. Grzyb zapowiada, że w wypożyczalniach pojawią się też rowery elektryczne.

Artykuł otwarty w ramach bezpłatnego limitu

Read more: http://wyborcza.biz/biznes/1,147752,203 ... z4Eb6j1qsT



Obrazek


 
 Góra
16 lip 2016, o 20:56 Nieprzeczytany post

Posty: 596
Lokalizacja: Rzeszów
Czy ktoś zauważył/zarejestrował rower miejski?

Ja w ciągu 6 godzin (3 x po 2 godz) ani jednego

PS
3 dni temu byłem w Białymstoku, i przez 2 godziny widziałem tam w użyciu więcej rowerów miejskich niż przez całe swoje życie w Rzeszowie ;-)


 
 Góra
16 lip 2016, o 21:35 Nieprzeczytany post
Członek Stowarzyszenia
Avatar użytkownika

Posty: 2907
Lokalizacja: Rzeszów Reichshof רײַשע Жешув
Sprzęt: rower
Fałsz, cynizm i obłuda...
8000 wypożyczeń przez dwa msc daje ponad 130 wypożyczeń dziennie. Myślę że przez wszystkie lata działalności śmiechroweru miejskiego nie zarejestrowali takiej ilości...
Ilość stacji, wyssana z palca, doskonale wiadomo ile stacji nie działa, nie istnieje i nigdy nie powstało a widnieją w spisie i na mapkach.
Podczas liczenia ani jednego roweru miejskiego nie zaobserwowałem. Powiem więcej od 1 kwietnia do dnia dzisiejszego nie widziałem ani szt jadącej na mieście, gdzie w ubiegłym roku zdarzyło się kilka razy spotkać RoweRes w użyciu.


żeszuf stolica imitacji


 
 Góra
17 lip 2016, o 09:03 Nieprzeczytany post
Avatar użytkownika

Posty: 686
Lokalizacja: Racławówka
Sprzęt: 2 MTB, 1 CTB, Cross
Ktoś chyba potrzebuje kasiorki na nowy samochód, albo na budowę domu ;)



Obrazek


 
 Góra
17 lip 2016, o 13:29 Nieprzeczytany post
Avatar użytkownika

Posty: 56
Lokalizacja: Rzeszów
Sprzęt: Jest ;)
Frodo907 napisał(a):
Na końcu artykułu jest mowa o 8 tysiącach wypożyczeń rowerów w Rzeszowie od początku roku do końca maja.

Ot, drobna manipulacja. Pewnie nie od początku roku a od początku działalności ;). Zresztą w artykule nie zauważyłem informacji, że dane pochodzą tylko z 2016 roku, dwukrotnie jest podany tylko koniec przedziału "do końca maja".


 
 Góra
17 lip 2016, o 19:34 Nieprzeczytany post
Członek Stowarzyszenia
Avatar użytkownika

Posty: 1157
Lokalizacja: Pobitno północ
Sprzęt: czarna perła/latający holender
Jeżeli miałbym wybrać to wybrałbym NextBike z racji ich doświadczenia, ale że trzeba wspierać polskie Firmy dałbym szanse rometowi. Rower res to niestety totalny nie wypał i złe podejście zarządców, mam nadzieje że romet nie powtórzy błędów i wyciągnie wnioski konsultując działania z mieszkańcami.




 
 Góra
19 lip 2016, o 18:28 Nieprzeczytany post
Avatar użytkownika

Posty: 686
Lokalizacja: Racławówka
Sprzęt: 2 MTB, 1 CTB, Cross
Uważam, że w Rzeszowie najlepsze byłyby miejskie rowery elektryczne. To dopiero byłby strzał w dziesiątkę. Duży zasięg, ładowanie z paneli solarnych i małych turbin wiatrowych umieszczonych na stacjach, a do tego każdy nawet bez kondycji, dałby radę przejechać nimi całe miasto. To nawet nie byłaby innowacja, a po prostu dobre naśladownictwo. Na innowację to miasto jest zbyt biedne i zadłużone.
Uważam że należy forsować temat właśnie elektrycznych rowerów miejskich.



Obrazek


 
 Góra
18 sie 2016, o 16:09 Nieprzeczytany post
Członek Stowarzyszenia
Avatar użytkownika

Posty: 2907
Lokalizacja: Rzeszów Reichshof רײַשע Жешув
Sprzęt: rower
Anna Janik 18 sierpnia 2016 AKTUALIZACJA: 18 sierpnia 2016 09:47 Nowiny24.pl napisał(a):
Na razie nie będzie przetargu na rowery miejskie w Rzeszowie

Mimo zapowiedzi w tym roku miasto nie ogłosi przetargu na usługi rowerowe w ramach sieci publicznych rowerów. Obecnie system ten praktycznie nie działa.

Wypożyczalnie tzw. roweru miejskiego ruszyły w 2010 r. Ale od tego czasu sieć zamiast się rozwijać, systematycznie podupada. Z danych stowarzyszenia rowery.rzeszow.pl wynika, że w 2014 r. z roweru publicznego skorzystało 0,002 proc. rowerzystów. Podczas ostatniego badania ruchu rowerowego w czerwcu br. wolontariusze nie doliczyli się na ulicach miasta ani jednego jego użytkownika!

- To, że rowery upadły widać gołym okiem. Stacje są brudne, zaniedbane, rowery zardzewiałe, a problem z nimi był niemal od początku - tłumaczy Daniel Kunysz, prezes stowarzyszenia. - Wynikało to z wielu czynników. Po pierwsze firma obsługująca stacje skupiona była na zyskach z reklam, a nie z samych rowerów._Przez to stacje były rozlokowane nie w miejscach atrakcyjnych dla rowerzystów, ale reklamodawców -opisuje.

Sami użytkownicy mieli problem z kupieniem pakietów startowych, bo biuro firmy bywało zamknięte. Stacje w centrum miasta, gdzie rower można było zostawić były przeciążone i brakowało miejsc, podczas gdy inne stały puste.
- Powinno to funkcjonować tak jak w Warszawie. Tam miasto płaci za pierwsze 15 minut jazdy, a reszta to zysk dla firmy - opowiada Kunysz. - Do tego system transportu publicznego powinien być połączony z rowerowym, tzn. jedną kartą miejską powinniśmy móc zapłacić na stacji rowerowej oraz w autobusie. Tylko wtedy będzie to realna alternatywa dla samochodów - dodaje.

Wreszcie firma powinna zadbać o to, by wzorem Warszawy system monitorował obłożenie poszczególnych stacji. Wtedy w razie przeciążeń pracownicy specjalnym samochodem transportują rower ze stacji do stacji. Turyści, dla których zwiedzanie miasta na rowerze to nie lada atrakcja powinni mieć możliwość zapłaty za taką usługę kartą kredytową na każdej stacji. Takie rozwiązanie funkcjonuje m.in. w Paryżu. Niestety na razie wygląda na to, że rowerów miejskich z prawdziwego zdarzenia nie będzie. Miasto od dawna zapowiada, że ogłosi stosowny przetarg, ale sprawa się przeciąga.
Z ZTM zaczęły płynąć sygnały, że w planach jest pozyskanie na ten cel funduszy unijnych. Tyle, że programów poświęconych tej tematyce, w ramach których można by złożyć projekt jak nie było, tak nie ma.

O sprawę za pośrednictwem rzecznika ratusza zapytaliśmy więc prezydenta Tadeusz Ferenca.

- Prezydent zdecydowanie chce, żeby rowery miejskie działały jak należy. Zobowiązał już ZTM do przygotowania się do przetargu, opracowania stosownej koncepcji, dokumentacji i wyliczeń tak, żeby wiosną temat zrealizować - mówi Maciej Chłodnicki. - O konkretnych rozwiązaniach na razie za wcześnie mówić. Na pewno poprawić ma się jakość usług i standard jednośladów. Na pewno trzeba podpatrzeć jak funkcjonuje to w innych miastach - dodaje.
Źródło: http://www.nowiny24.pl/wiadomosci/rzesz ... ,10524936/



Rzeszów News | 18-08-2016, 13:00 napisał(a):
Miejskie rowery do wyrzucenia. W tym roku lepiej już nie będzie

– Straszaki na turystów – tak o wypożyczalni rowerów miejskich mówi Daniel Kunysz z Rowery.Rzeszow.pl. Nic dziwnego, bo rzeszowskie jednoślady są w fatalnej kondycji i nikt już nie chce z nich korzystać. Miasto obiecuje, że wiosną będzie lepiej.

Miejskie rowery są w opłakanym stanie. Poprzebijane opony, rowery bez regulacji, problem z opłatą za korzystanie, zła lokalizacja stacji. To jedne z wielu niedogodności, jakie wymieniają rowerzyści, którzy mieli ochotę skorzystać z roweru miejskiego.
O problemie pisaliśmy kilka miesięcy temu.
Za taki stan rzeczy jest odpowiedzialna firma RoweRes, z którą miasto w 2010 r. podpisało umowę na dzierżawę terenów, na których umieszczono stacje bazowe.
– Pierwsza w Polsce wypożyczalnia rowerowa w Rzeszowie powstała z naszej inicjatywy. Jej działalność miała sens tylko przez pierwszy rok, póki ktoś z tych rowerów korzystał. To, z czym mamy do czynienia teraz, to efekt m.in. braku dialogu urzędników z takimi stowarzyszeniami jak nasze i źle skonstruowana umowa z firmą RoweRes – uważa Daniel Kunysz, prezes Stowarzyszenia Rowery.Rzeszow.pl.
Nikt nie wsiadł na rower
Członkowie stowarzyszenia prowadzili również badania, które udowadniają upadłość wypożyczalni. W latach 2012-2014 odnotowano, że z jednośladów miejskich korzysta 0,002 procent rowerzystów. W tym roku wynik był jeszcze gorszy, ponieważ na ulicach Rzeszowa nie odnotowano, aby choć jedna osoba skorzystała z roweru miejskiego!
– RoweRes wyszedł z założenia, że będzie zarabiał na reklamach, a nie na wypożyczeniach rowerów, stąd też ulokowanie stacji jest niekorzystne dla rowerzystów. Kolejnym problemem jest również karkołomna procedura opłaty za wypożyczenie jednośladu – Kunysz wymienia przyczyny braku popularności miejskich rowerów wśród mieszkańców Rzeszowa.
Do tej pory, aby skorzystać z wypożyczalni należało wyposażyć się w specjalną kartę, ale miejsca, w których można było ją wyrobić, były często zamknięte, nie wspominając już o weekendach.
– Za wypożyczenie rowerów zachodnim wzorem powinno się płacić kartą kredytową, tak, aby bez zbędnych komplikacji mogli z nich korzystać turyści zagraniczni. System też koniecznie powinien być połączony z Kartą Miejską – uważa prezes Stowarzyszenia Rowery.Rzeszow.pl.
Nowoczesny system
Daniel Kunysz sugeruje również, aby wzorem Warszawy, miasto dopłacało do pierwszych 15 minut jazdy rowerem.
Przez długi czas miasto umywało ręce od problemu z miejskimi rowerami. Urzędnicy twierdzili, że to inicjatywa prywatnej firmy i ratusz nie będzie w nią ingerował, mimo, że urząd często się chwalił, że w Rzeszowie istnieje wypożyczalnia rowerów.
Pod naporem krytyki mediów ratusz w końcu zdecydował się zrobić porządek z miejskimi rowerami. Sprawę pilotuje Zarząd Transportu Miejskiego w Rzeszowie, który w założeniu ma też dbać o interesy rowerzystów.
– Do ogłoszenia przetargu jesteśmy już przygotowani. Czekamy jedynie na zabezpieczenie finansowe, bo bez tego nie mamy możliwości ogłaszania czegokolwiek – tłumaczy Anna Kowalska, dyrektor ZTM.
Zmiany, które miasto planuje wprowadzić, będą gruntowne.
– Wprowadzimy nowoczesny system obsługi wypożyczalni, monitoring, pojawią się nowe stacje i nowe rowery, bo te które są obecnie nie nadają się już do użytku – wymienia Kowalska. – Chcemy też system opłat połączyć również z już istniejąca Kartą Miejską – dodaje.
W planach jest również stworzenie przy wypożyczalni parking dla rowerów prywatnych.
– Wielu mieszkańców często nie ma gdzie zostawić swoich rowerów i przypina je np. do ogrodzeń, dlatego planujemy dodać do wypożyczalni strefę, gdzie będzie można bezpiecznie pozostawić swój jednoślad – informuje dyrektor ZTM-u.
Przetarg jesienią
Ratusz i rowerzyści mówią jednym głosem, jeśli chodzi o lokalizację nowych stacji, które powinny pojawić się przy większych rzeszowskich osiedlach, centrach handlowych, ale też przy uczelniach, a przede wszystkim w centrum.
– W Rynku powinna być stacja ze zwiększoną liczbą stanowisk, np. z roweru miejskiego jadąc rano do pracy może skorzystać bardzo dużo osób – uważa Daniel Kunysz.
O szczegółach inwestycji na razie trudno mówić. Plan zakłada powstanie około 20 nowych stacji, ale ich ostateczna liczba będzie znana dopiero wtedy, gdy miasto określi się, ile zamierza wydać pieniędzy na nową wypożyczalnię rowerów.
– Naszym celem jest to, by wypożyczenie roweru było jak najtańsze i objęło jak największą liczbę osób – podkreśla Kowalska.
Jakie będą dokładne ceny wypożyczeń dowiemy się dopiero po rozstrzygnięciu przetargu, a ten planowany jest dopiero jesienią. Gdyby poszło wszystko zgodnie z planem zmian możemy się spodziewać najwcześniej wiosną przyszłego roku. A póki co…
– Rowery miejskie są straszakiem na turystów – uważa Daniel Kunysz. – A wchodząc na stronę internetową RoweResu możemy jeszcze zainfekować swój komputer, bo pełno na niej wirusów – dodaje.
JOANNA GOŚCIŃSKA
redakcja@rzeszow-news.pl

Źródło: http://rzeszow-news.pl/miejskie-rowery- ... ie-bedzie/


Stanisław Bareja wiecznie żywy... :zalamany:


żeszuf stolica imitacji


 
 Góra
20 gru 2016, o 12:47 Nieprzeczytany post
Członek Stowarzyszenia
Avatar użytkownika

Posty: 2907
Lokalizacja: Rzeszów Reichshof רײַשע Жешув
Sprzęt: rower


żeszuf stolica imitacji


 
 Góra
13 kwi 2017, o 09:49 Nieprzeczytany post
Członek Stowarzyszenia
Avatar użytkownika

Posty: 2907
Lokalizacja: Rzeszów Reichshof רײַשע Жешув
Sprzęt: rower
Pierwszy od 2lat który udało się mi zobaczyć...


Załączniki:
Komentarz: RoweRes
WP_20170407_14_20_10_Pro.jpg
WP_20170407_14_20_10_Pro.jpg [ 1.76 MiB | Przeglądane 4862 razy ]


żeszuf stolica imitacji
 
 Góra
13 kwi 2017, o 10:03 Nieprzeczytany post
Członek Stowarzyszenia
Avatar użytkownika

Posty: 1157
Lokalizacja: Pobitno północ
Sprzęt: czarna perła/latający holender
PGE I ROMET przygotowują się do roweru miejskiego dla rzeszowa.

My jako stowarzyszenie forsujemy system czwartej generacji VAWELO




 
 Góra
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Odpowiedz w wątku  [ Posty: 113 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 4, 5, 6, 7, 8  Następna strona





  Podatek na rowery 1%

Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
Korzystanie z forum oznacza akceptacje REGULAMINU
| Realizacja: Amiga Rzeszów|