Rowery Rzeszów

jaki-rower.pl





Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
  Tytuł:
9 paź 2012, o 11:00 Nieprzeczytany post
Członek Stowarzyszenia
Avatar użytkownika

Posty: 1157
Lokalizacja: Pobitno północ
Sprzęt: czarna perła/latający holender
wina urzędników i tych którzy odbierają dany odcinek ddr,

w przetargu jest zapis na wykonanie drogi rowerowej od punktu A-B ale urzędnicy nie myślą że przejście dla rowerów też jest potrzebne .


Najbardziej irytuje mnie przejście batalionów chłopskich z dąbrowskiego ( http://www.zumi.pl/,21.98347100000001:5 ... mapie.html ) które jest bardzo niebezpieczne i aż zastanawiam się aby gdzieś tego nie zgłosić . Bo przechodząc przez to przejście z rowerami np w 10 osób po jednej stronie mamy zielone światło a w połowie drogi czerwone a wysepka ma ok 1m szerokości co oznacza że czekając na zielone światło rower wystaje na jezdnię a część osób się po prostu nie mieści na tym przejściu co dla mnie jest wręcz niebezpieczne, dodam że bo obu stronach są ddr. żal trzeba walczyć z ciemnotą




 
 Góra
  Tytuł:
9 paź 2012, o 17:45 Nieprzeczytany post
Członek Stowarzyszenia
Avatar użytkownika

Posty: 2907
Lokalizacja: Rzeszów Reichshof רײַשע Жешув
Sprzęt: rower
Nawet nie wiem kiedy został postawiony ten znak Droga pieszo rowerowa (piesi i rowerzyści poruszają się dowolna strona drogi)


Obrazek


Droga ta zaczyna się przy ul. Witolda na skrzyżowaniu z ulicami Paderewskiego i Powstańców Śląskich gdzie nie ma żadnego przejścia dla pieszych http://www.zumi.pl/,Rzesz%C3%B3w_Witold ... mapie.html Wejść/zejść wjechać można od strony ul. Witolda. Droga ta biegnie wzdłuż ul. Paderewskiego przy Parku im. Szafera w kierunku do Armii Krajowej. Po około 200 m ustawiono znaki ostrzegawcze A24 rowerzyści i A13 Przejście dla pieszych:


Obrazek


Po kolejnych 100 m znak C13A Koniec drogi dla rowerów w Rzeszowskim stylu na miarę stolicy imitacji, czyli drogę kończymy przejściem dla pieszych.


Obrazek


Dość dziwna wydaję mi się ta inwestycja w znaki gdyż rowerzyści korzystają z przejazdu (wzdłuż Paderewskiego) przez Park im. Szafera gdzie zakaz ruchu nie dotyczy rowerów i o wiele przyjemniej się przemieszczać miedzy zielenią, kaczkami i pięknymi mamami no i to jest naturalny ciąg komunikacyjny skrót/skuśka z centrum oś. Słocina w stronę miasta.


Obrazek


Jadąc dalej ul. Paderewskiego w stronę Armii Krajowej na wysokości centrum ogrodniczo zoologicznego droga pieszo rowerowa a raczej znak informujący o jej istnieniu pojawia się nagle i w dość dziwnym miejscu w połowie chodnika jakieś 100 m za jego początkiem:


Obrazek


a po kolejnych 200 m tuż przy Armii Krajowej kolejny znak znów nas informuje ze jesteśmy na drodze pieszo rowerowej jak byś my przypadkiem zapomnieli że na niej jesteśmy ;)


Obrazek


Przejście/przejazd przez Armii Krajowej na tej wysokości czy przy VW/Ford to dość ekscytujące przeżycie gdyż świateł brak a ruch dość spory :(
Ciekaw jestem ile już było wypadków na tych przejściach.


żeszuf stolica imitacji


 
 Góra
  Tytuł:
12 paź 2012, o 15:38 Nieprzeczytany post
Avatar użytkownika

Posty: 159
Lokalizacja: Rzeszów
Sprzęt: Accent Tormenta (czarny)
Lektura obowiązkowa dla "projektantów" rzeszowskiej infrastruktury rowerowej:
http://rowery.free.ngo.pl/raporty/dekalog/

Tak mi chodzi po głowie, aby zrobić dokumentację największych baboli na naszych "śmieszkach rowerowych" - fotograficzną z opisem, ale nie wiem, czy wystarczy mi samozaparcia. Wyszłaby z tego bardzo gruba księga.

Czy ktoś z Was może podać przykład - z Rzeszowa - poprawnie zaprojektowanej i wykonanej drogi rowerowej?
Czyli takiej która spełnia warunki:
- poprawne skomunikowanie z innymi drogami: początek i koniec DDR pozwala na sprawne i bezpieczne włączenie i wyłączenie się z ruchu, można przejechać całą DDR bez zsiadania z roweru;
- o prawidłowo wyprofilowanych łukach na zakrętach;
- o małej ilości punktów kolizyjnych (przejazdy i przejścia dla pieszych w poprzek ścieżki);
- odgrodzonej urządzeniami bezpieczeństwa od innych jezdni;
- o prawidłowej skrajni (wszelkie przeszkody, przedmioty, tablice, znaki na wysokości co najmniej 2,5m od nawierzchni DDR i oddalone o co najmniej na 0,2 m od krawędzi DDR);
- o przepisowej szerokości (1,5 m dla jednokierunkowej, 2,0 m o dwukierunkowej, 2,5 m w przypadku DDRiP);
- prawidłowo oznakowaną (znaki C13 i C13a, oraz prawidłowe oznakowanie poziome) i bez wysokich krawężników w poprzek...;

Czy jest gdzieś taka DDR w Rzeszowie????

Ech... chyba się zagalopowałem... W końcu mamy przecież prawie 100 km DDR (przynajmniej taka jest wersja dla prasy) ?
;-)
Ostatnio edytowano 12 paź 2012, o 18:48 przez bees, łącznie edytowano 1 raz

 
 Góra
20 cze 2014, o 11:14 Nieprzeczytany post
Członek Stowarzyszenia

Posty: 941
Lokalizacja: Szarych Szeregów
Po mojej rozmowie z MZD na Zaporze od strony południowej mieli ściągnęli znak zakaz wjazdu który wisi tam od jakiegoś czasu.
Czy ktoś to widział?


 
 Góra
20 cze 2014, o 13:35 Nieprzeczytany post
Członek Stowarzyszenia
Avatar użytkownika

Posty: 2907
Lokalizacja: Rzeszów Reichshof רײַשע Жешув
Sprzęt: rower
A tak po polskiemu?


żeszuf stolica imitacji


 
 Góra
22 cze 2014, o 22:31 Nieprzeczytany post
Avatar użytkownika

Posty: 598
Lokalizacja: Pobitno północ
Sprzęt: Mam ich kilka
Jak nie zapomnę dzisiaj sprawdzę.

EDYCJA:
Wiedziałem, że o czymś zapomniałem. Zapomniałem napisać, że sprawdziłem.
Fizycznie nie ma żadnego znaku zakazu wjazdu z żadnej ze stron.


 
 Góra
8 lip 2014, o 09:05 Nieprzeczytany post
Avatar użytkownika

Posty: 300
Lokalizacja: Rzeszów
Sprzęt: Daccordi Pal-Secam
2 lata, inne miasto, a tak jakby podobnie





Wysłane z mojego Casio FR-620TE


 
 Góra
  Tytuł: Re:
8 lip 2014, o 12:05 Nieprzeczytany post
Członek Stowarzyszenia

Posty: 1116
Lokalizacja: Słoikowo
Sprzęt: stary zardzewiały trup
BaracudaV napisał(a):
Nawet nie wiem kiedy został postawiony ten znak Droga pieszo rowerowa (piesi i rowerzyści poruszają się dowolna strona drogi)

Droga dla pieszych i rowerzystów (ruch pieszych i rowerzystów odbywa się na całej powierzchni, jeżeli symbole oddzielone są kreską poziomą). Nikt nie odwołał ruchu prawostronnego.




 
 Góra
28 lip 2014, o 07:44 Nieprzeczytany post
Członek Stowarzyszenia
Avatar użytkownika

Posty: 2907
Lokalizacja: Rzeszów Reichshof רײַשע Жешув
Sprzęt: rower
Jarko napisał(a):
Po mojej rozmowie z MZD na Zaporze od strony południowej mieli ściągnęli znak zakaz wjazdu który wisi tam od jakiegoś czasu.
Czy ktoś to widział?


W chwili obecnej z czterech stron widnieją znaki "UWAGA PIESI".

EDYTA//

Obrazek

Obrazek


Z dwojga złego... ;)


żeszuf stolica imitacji
Ostatnio edytowano 1 sie 2014, o 16:01 przez BaracudaV, łącznie edytowano 1 raz

 
 Góra
28 lip 2014, o 17:26 Nieprzeczytany post
Członek Stowarzyszenia
Avatar użytkownika

Posty: 2069
Lokalizacja: Rzeszów - os. Andersa
Sprzęt: Cossacj Country
Fotka wykona na ulicy Witosa bezpośrednio przed Realem.
Nie mogę wykminić o co chodzi.
Znak stoi dobry tydzień.
Aż do skrzyżowania z Przemysłową nie ma żadnych robót drogowych. Znaki C-16 oraz C-13/16 znajdujące się dalej nie są pozasłaniane, więc dlaczego jest koniec drogi rowerowej?
Jeśli ma być ustawiony w drugą stronę to też nie logiczne gdyż przez ulicę Wiktora jest przejazd rowerowy z działającą sygnalizacją świetlną która ma priorytet ważności nad oznakowaniem pionowym.

Obrazek

Podjeżdżając kilkanaście metrów w stronę hipermarketu i odwracając się jest taki widok.

Obrazek



Obrazek


 
 Góra
30 lip 2014, o 15:01 Nieprzeczytany post
Członek Stowarzyszenia
Avatar użytkownika

Posty: 2907
Lokalizacja: Rzeszów Reichshof רײַשע Жешув
Sprzęt: rower
Frodo zbierzmy kilka takich idiotyzmów i wyślijmy pismo z rządaniem wyjaśnienia jak rowerzysta ma się zachować i dlaczego MZD wykonuje takie babole?


żeszuf stolica imitacji


 
 Góra
1 sie 2014, o 16:04 Nieprzeczytany post
Członek Stowarzyszenia
Avatar użytkownika

Posty: 2907
Lokalizacja: Rzeszów Reichshof רײַשע Жешув
Sprzęt: rower
Czysto hipotetyczna rozkminka cykloterrorysty:

Chcemy się dostać na ul. Powstańców Styczniowych i jedziemy rowerkiem bo jest piękna pogoda i blisko od ul. Paderewskiego o dokładnie z tego miejsca:
https://www.google.pl/maps/@50.025099,2 ... ZrU0Eg!2e0
no i musimy pokonać najnowsze skrzyżowanie (Al.Armii Krajowej z Al. Krzyżanowskiego) na miarę stolicy imitacji (tu wujek googiel jeszcze go nie ma w swojej fotogalerii):
https://www.google.pl/maps/@50.023912,2 ... XZIZqw!2e0

Dojeżdżamy ulicą bo tak jak i po prawej i po lewej są tylko i wyłącznie chodniki dla pieszych a my chcemy zgodnie z przepisami bo jesteśmy praworządni:


Obrazek


Jedziemy znaki i skrzyżowanie jest nam już "dobrze" widoczne:


Obrazek


...aż tu nagle w odległości kilku metrów od skrzyżowania:


Obrazek

(sorki za jakość fotek w ruchu i z minutnika strzelane :wstyd: )

okazuje się że nie wszystko jest dobrze widoczne bo naszym oczom ukazuje się znak:
Obrazek

Cytuj:
B-9: zakaz wjazdu rowerów Znak zakazuje ruchu zarówno na jezdni, jak i poboczu rowerów. Stosowany na drogach o dużym natężeniu ruchu lub dużej dopuszczalnej prędkości stanowiących niebezpieczeństwo dla kierujących rowerami oraz tam, gdzie w pobliżu została wyznaczona droga dla rowerów oznaczona znakiem C-13.


I powiedzcie mi mili moi jak zgodnie z prawem a najważniejsze bezpiecznie mogę znaleźć się jadąc rowerem po drugiej stronie tego skrzyżowania (np koło VW)
Moim zdaniem znając tą okolicę jedynym wyjściem jest spacer z rowerem :zalamany: od tego miejsca:

https://www.google.pl/maps/@50.024925,2 ... LVRx9Q!2e0

dodam że z przeciwnej strony (od forda): https://www.google.pl/maps/@50.023405,2 ... 5YAdAw!2e0 i np tu: https://www.google.pl/maps/@50.017782,2 ... JtajuQ!2e0 znaków B-9 brak :/

Odwracając sytuację, jak włączyć się do ruchu na Krzyżanowskiego po przejechaniu przejazdu od strony vw ?? Od forda ulic a przez skrzyżowanie??

Podobna sytuacja jest w tym miejscu: https://www.google.pl/maps/@50.031516,2 ... bIAGog!2e0 z widocznym tylko z tej: https://www.google.pl/maps/@50.031336,2 ... i4w6qw!2e0 strony znakiem B-9

żeszuf stolica imitacji


EDYTA//
Przekleiłem z viewtopic.php?f=30&t=2846&p=21884#p21884


Do tego dokładam taką niejednoznaczną sytuację na miarę stolicy imitacji z ul.Hetmańskiej przy ZDZ:

Obrazek

https://www.google.pl/maps/place/Hetma% ... 7ee23f2f26
Cytuj:
Znak kompilacji
Obrazek
C-13 i C-16 oznacza drogę, na której dopuszcza się tylko ruch pieszych i rowerów.
Ruch pieszych i rowerzystów odbywa się odpowiednio po stronach drogi wskazanych na znaku, jeżeli symbole oddzielone są kreską pionową.
W tym przypadku ruch pieszych odbywa się po lewej stronie drogi, a ruch rowerzystów po prawej.


A teraz Warszawska i startujemy z Miłocina z tego miejsca: https://www.google.pl/maps/@50.07348,21 ... b58wcw!2e0

Obrazek

Obrazek


Po stronie w kierunku do centrum nie ma "chodnika" DDRiP (tory) a po tej stronie ze znaków pionowych jasno wynika że możemy śmiało jechać całą szerokością w kierunku do centrum:
Cytuj:
Znak kompilacji
Obrazek
C-13 i C-16 oznacza drogę, na której dopuszcza się tylko ruch pieszych i rowerów. Ruch pieszych i rowerzystów odbywa się na całej powierzchni, jeżeli symbole oddzielone są kreską poziomą,

Znaki poziome już nie są tak jednoznaczne a i wyodrębniony pas asfaltowy sugeruje co innego niż mówią znaki pionowe
Cytuj:
Znak
Obrazek
P-23 oznacza drogę lub jej część (pas ruchu) przeznaczoną dla ruchu rowerów jednośladowych.


Kawałek dalej: https://www.google.pl/maps/@50.069717,2 ... Ein9EA!2e0

Mamy kolejne potwierdzenie znakami pionowymi że my (rowerzyści) jak i piesi możemy poruszać się cała szerokością DDRiP/CPR:

Obrazek

oglądamy się za siebie...

Obrazek

aha tędy możemy poruszać się w obie strony całą szerokością :ok: Jedziemy dalej:
https://lh4.googleusercontent.com/-85W7 ... 311149.jpg Przez pięknie wymalowane i oznaczone przejazdy dla rowerzystów z których i piesi też mogą korzystać :)
Obrazek

Cytuj:
P-11 przejazd dla rowerzystów
Obrazek
Znak ten oznacza miejsce przejazdu dla rowerzystów.
D-6b przejście dla pieszych i przejazd dla rowerzystów
Obrazek
Oznacza miejsce przeznaczone do przechodzenia pieszych i przejeżdżania dla rowerzystów w poprzek drogi. Znak umieszcza się bezpośrednio przed przejazd dla rowerzystów i przejazdem dla rowerzystów znajdującymi się obok siebie. Kierujący pojazdem zbliżający się do miejsca oznaczonego znakiem jest obowiązany zmniejszyć prędkość tak, aby nie narazić na niebezpieczeństwo pieszych znajdujących się w tych miejscach lub na nie wchodzących oraz rowerzystów znajdujących się w tych miejscach lub na nie wjeżdżających. Umieszczona pod znakiem tabliczka T-27 wskazuje, że przejście dla pieszych jest szczególnie uczęszczane przez dzieci.


Nie musimy korzystać z zaprzystankowych zygzakowatych objazdów

Obrazek


Co jakiś czas mijamy namalowane "rowerki" i roerzystów:

Obrazek

Jedziemy dalej rozglądamy się i kontem oka widzimy:

Obrazek

https://www.google.pl/maps/@50.061873,2 ... es3KSA!2e0
Cytuj:
B-9 zakaz wjazdu rowerów
Obrazek
Znak zakazuje ruchu zarówno na jezdni i poboczu rowerów i wózków rowerowych. Stosowany na drogach o dużym natężeniu ruchu lub dużej dopuszczalnej prędkości stanowiących niebezpieczeństwo dla kierujących rowerami oraz tam, gdzie w pobliżu została wyznaczona droga dla rowerów oznaczona znakiem C-13.

Część z rowerzystów przejeżdża przez to przejście widoczne na foto na CPR przy pasie do centru.
Część korzysta z przejazdów na tym skrzyżowaniu

Obrazek

zastosowując się do kombinacji tych znaków

Obrazek

Cytuj:
C-13a koniec drogi dla rowerów
Obrazek
Znak oznacza koniec drogi przeznaczonej dla kierujących rowerami jednośladowymi.
C-1
Obrazek
nakaz skrętu w prawo przed znakiem

Do tego tabliczka DOTYCZY ROWERZYSTÓW nie pozostawia złudzeń...
Za plecami widok mamy taki

Obrazek

A może jednak nie :niepewny: czyż po lewej stronie pasa mogą być tylko ustawione znaki powtórzone z prawej ???
Część z rowerzystów jedzie jednak prosto pomimo znaków...
My jednak zastosujemy się do znaków i zmienimy stronę przejeżdżając na przeciwległy CPR

Obrazek

Jedziemy dalej i obserwujemy znaki pionowe które jak by bardziej pokrywają się z poziomymi i stanem faktycznym wyasfatowanej części CPR.

Obrazek

Cytuj:
C-13 + C-16 droga dla pieszych i rowerów
Obrazek
Znak kompilacji C-13 i C-16 oznacza drogę, na której dopuszcza się tylko ruch pieszych i rowerów.
Ruch pieszych i rowerzystów odbywa się odpowiednio po stronach drogi wskazanych na znaku, jeżeli symbole oddzielone są kreską pionową.
W tym przypadku ruch pieszych odbywa się po prawej stronie drogi, a ruch rowerzystów po lewej.


Obrazek

Sielanka nie trwa jednak zbyt długo:

Obrazek

Przejście jest przejazdu brak :( https://www.google.pl/maps/@50.056933,2 ... wXL23A!2e0

Obrazek

Tu zaczyna się przebudowa węzła Warszawska/Wyzwolenia miejmy nadzieję że stan infrastruktury rowerowej się poprawi :niepewny:
Ślady oznakowania rowerowego pojawiają się dopiero tu https://www.google.pl/maps/place/Warsza ... ecaf91f494 przu ul.Ujejskiego:

Obrazek

ale też jak by znaki sobie a realia sobie :zalamany:
W tym miejscu https://www.google.pl/maps/@50.049414,2 ... hjOkwA!2e0

Obrazek

Obrazek


Obrazek

wszystko niby wraca do normy ale jednak nie do końca (znak zakazu tylko po lewej)
Po przeciwnej stronie https://www.google.pl/maps/@50.048715,2 ... gDguGA!2e0

Obrazek

Obrazek

No my jedziemy dalej w stronę centrum

Obrazek

i bacznie obserwujemy co jeszcze ciekawego w około nas jeszcze zaistnieje.
Za plecami https://www.google.pl/maps/@50.048456,2 ... LhG9hw!2e0:

Obrazek

Cytuj:
B-2 zakaz wjazdu
Obrazek
Znak zakazuje wjazdu na drogę lub jezdnię od strony jego umieszczenia pojazdów, kolumn pieszych oraz jeźdźców i poganiaczy.
Umieszczona pod znakiem tabliczka T-22 "tabliczka wskazująca, że znak nie dotyczy rowerów jednośladowych" wskazuje, że znak nie dotyczy rowerów jednośladowych, gdy jest dla nich wyznaczony pas ruchu.


Jadąc dalej w stronę centrum https://www.google.pl/maps/@50.048242,2 ... E8t2-Q!2e0:

Obrazek

a za plecami:

Obrazek

Aż dojeżdżamy do jednego z moich ulubionych miejsc https://www.google.pl/maps/@50.045059,2 ... QqMylg!2e0 :

Obrazek

Cytuj:
koniec drogi pieszo rowerowej

:wstyd: :zalamany: :niepewny:

I powiedzcie mi jak taki idiota jak ja który nie ma obowiązku posiadania karty rowerowej, nie ma prawa jazdy, może interpretować te wszystkie znaki,symbole i przepisy których nie zna i konfrontować je z obserwowaną w okół siebie rzeczywistością ??
Dla tego ludziska jeżdżą po chodnikach przez przejścia dla pieszych czy "pod prąd" na DDRiP...

A to tylko klika "niewinnych" przykładów :zalamany:


żeszuf stolica imitacji


 
 Góra
7 sie 2014, o 21:44 Nieprzeczytany post
Członek Stowarzyszenia
Avatar użytkownika

Posty: 2069
Lokalizacja: Rzeszów - os. Andersa
Sprzęt: Cossacj Country
Małe co nieco dodam.
Park Sybiraków.

Obrazek

To jak mamy jechać?
Po lewej, po prawej a może okrakiem?



Obrazek


 
 Góra
9 sie 2014, o 17:04 Nieprzeczytany post
Członek Stowarzyszenia

Posty: 1116
Lokalizacja: Słoikowo
Sprzęt: stary zardzewiały trup
Jezdnią ;)

=======================
Myślałem, że Powstańców to osobny przypadek, ale okazuje się, że ludzie w MZD odpowiedzialni za oznakowanie mają braki w samodzielnym rozumowaniu.


Jedziemy sobie al. Batalionów Chłopskich, legalnie, nawet zgodnie z prądem. Na wysokości cepeenu widzimy takie coś:


Obrazek


Stoi sobie toto po lewej, jechać dalej można. "W czym problem?" — spytałby ktoś. Mając jednak na uwadze, że MZD generalnie ma problemy z ustawieniem znaków po prawej stronie, sprawdźmy, jak nam nakazują jechać. Cofamy się więc (w sumie to pod prąd) 100 metrów do skrzyżowania z Przemysłową. Jak wielkie jest nasze zdziwienie, gdyż po północnej stronie skrzyżowania jest jedynie przejście dla pieszych. Musimy więc zwiedzić pozostałe trzy ramiona. Nasze zdziwienie jest jeszcze większe, kiedy, chcąc przekroczyć Batalionów, musimy odstać cały jeden cykl. Otóż na tym przejeździe trzeba wcisnąć przycisk, żeby zapaliło się zielone. Przycisk znajdujący się przy przejściu, dodajmy.

Straciwszy ok. 5 min., dojeżdżamy w końcu do ddr po drugiej stronie Batalionów. Oczom naszym ukazuje się piękny widok:


Obrazek


Polska w budowie. A ty, rowerzysto, radź se sam, na oznakowanie nie licz.
--------------------------------------
Na południowo-wschodnim rogu skrzyżowania Batalionów/Langiewicza wita nas kolejna barierka:


Obrazek


Tym razem stoi po prawej, więc trzeba się jej słuchać. Przejechawszy może 5 metrów, musimy się cofnąć, aby po północnej stronie skrzyżowania znów trafić na przejście. Nie mając za bardzo innego wyjścia, przeprowadzamy rower, przejeżdżamy po drugiej stronie skrzyżowania i trafiamy na kolejną barierę:


Obrazek


Nie ważne, że za nią nic się nie dzieje, autor oznakowania zakazuje pieszym i rowerzystom (ci przynajmniej mogą jezdnią, zakazu nie ma) dostępu tutaj. Strona ZTM milczy także o jakimś tymczasowym przystanku w tym rejonie — bo co ludziom z takiego, go którego nie wolno dojść? A pasażer wysiąść musi...

Zostawmy na boku te rozważania o jakimś tam "transporcie publicznym". Zgodnie z tabliczką przejeżdżamy na drugą stronę ulicy i już możemy śmigać do Przemysłowej — pokonawszy wszystkie 4 ramiona skrzyżowania (jedno nawet dwa razy), straciwszy pół dnia. I oczywiście pod prąd, bo komuś zapomniało się, że ddr w tym miejscu jest jednokierunkowa.

Na przejeździe przez Langiewicza utworzył się mały ogonek, choć to było już dawno po szczycie.


Obrazek


Pan w szarej koszulce zdenerwowany dociskał manualny detektor, wyraźnie zniecierpliwiony tym, że samochody mają zielone, a on nie. Następnym razem może się nauczy, że trzeba jechać samochodem. Opóźnienie wynosi równe 19 s.

-------------------------------------------
Przy Realu też kopiom.

Trudno, żebym poszedł środkiem:


Obrazek


ddpir urywa się — oczywiście niewłaściwym znakiem. Za 20 metrów pojawia się znowu — na trawniku.


Obrazek


Kiedy się obrócimy, zobaczymy ddpir z dwoma pasami i całe stado kierowców nielegalnie się nią poruszających. Daleko jej jednak do tej z Powstańców




 
 Góra
8 maja 2015, o 10:30 Nieprzeczytany post
Członek Stowarzyszenia

Posty: 1116
Lokalizacja: Słoikowo
Sprzęt: stary zardzewiały trup
PoRD, art. 17 napisał(a):
1. Włączanie się do ruchu następuje przy rozpoczynaniu jazdy po postoju lub za-trzymaniu się niewynikającym z warunków lub przepisów ruchu drogowego oraz przy wjeżdżaniu:
1) na drogę z nieruchomości, z obiektu przydrożnego lub dojazdu do takiego obiektu, z drogi niebędącej drogą publiczną oraz ze strefy zamieszkania;[...]
2. Kierujący pojazdem, włączając się do ruchu, jest obowiązany zachować szczególną ostrożność oraz ustąpić pierwszeństwa innemu pojazdowi lub uczestnikowi ruchu.


Rozporządzenie Ministrów Infrastruktury oraz Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 31 lipca 2002 r. w sprawie znaków i sygnałów drogowych napisał(a):
§ 89. 2. Znak P-13 „linia warunkowego zatrzymania złożona z trójkątów” wskazuje miejsce zatrzymania pojazdu w celu ustàpienia pierwszeństwa wynikającego ze znaku pionowego A-7.


Miejski Zarząd Dróg w Rzeszowie napisał(a):
J**ać to


Załącznik:
wyjazd z parkingu strażacka 11b.jpg
wyjazd z parkingu strażacka 11b.jpg [ 82.25 KiB | Przeglądane 4870 razy ]


Przyszło na maila.




 
 Góra
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Odpowiedz w wątku  [ Posty: 41 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona





  Podatek na rowery 1%

Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
Korzystanie z forum oznacza akceptacje REGULAMINU
| Realizacja: Amiga Rzeszów|