Przebudowa infrastruktury rowerowej przez ZZM • • Rower w mieście Forum rzeszowskich rowerzystów
Rowery Rzeszów

jaki-rower.pl





Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna strona
Autor Wiadomość
16 mar 2017, o 20:10 Nieprzeczytany post

Posty: 596
Lokalizacja: Rzeszów
Frodo907 napisał(a):
mejlowo.
jasio, nie miej do mnie pretensji. ja nie pracuję tu na etat.

1. Mogę więc prosić o ten "mejl" z ZZM
2. Nie wiem czemu moje pytania odbierasz jako "pretensje"
3. Tak, wiem, że nie pracujesz w Stowarzyszeniu na etacie. Nie musisz mi więc tego prawie za każdym razem przypominać.


 
 Góra
1 kwi 2017, o 22:01 Nieprzeczytany post

Posty: 596
Lokalizacja: Rzeszów
Przypominam się ...
Mogę prosić o ten "mejl" z ZZM


 
 Góra
1 kwi 2017, o 22:04 Nieprzeczytany post
Członek Stowarzyszenia
Avatar użytkownika

Posty: 2083
Lokalizacja: Rzeszów - os. Andersa
Sprzęt: Cossacj Country
Sprawdziłem, odpowiedzi na nasze propozycje do projektów nie było.



Obrazek


 
 Góra
19 sie 2017, o 18:23 Nieprzeczytany post
Członek Stowarzyszenia
Avatar użytkownika

Posty: 2083
Lokalizacja: Rzeszów - os. Andersa
Sprzęt: Cossacj Country
Trwają prace nad remontem tras rowerowo pieszych na rzeszowskich Bulwarach. Na zdjęciach

Obrazek
zjazd z dirtparku,

Obrazek
początek ścieżki biegowej

Obrazek
i nowy asfaltowy dywanik od mostu nad potokiem Rudla do tunelu pod zaporą. Prosimy wszystkich o ostrożność w poruszaniu się do chwili zakończenia remontu.



Obrazek


 
 Góra
19 sie 2017, o 20:21 Nieprzeczytany post

Posty: 596
Lokalizacja: Rzeszów
"... początek ścieżki biegowej "
na ..uj tam te barierki ? !!!

PS
czy typ tych barierek jest zgodny z przepisami ?
Ostatnio edytowano 19 sie 2017, o 21:25 przez jasiop, łącznie edytowano 1 raz

 
 Góra
19 sie 2017, o 20:31 Nieprzeczytany post
Członek Stowarzyszenia
Avatar użytkownika

Posty: 2083
Lokalizacja: Rzeszów - os. Andersa
Sprzęt: Cossacj Country
Nie pamietam paragrafu, ale pisze tam o barierkach jeśli różnica poziomów i nachylenie skarby jest (i tak jakieś cyfry).
Zasadność tej przy ścieżce biegowej wątpliwa. Do brzegu rzeki jest jeszcze z 3 metry płaskiego.
Ale skrajnia zachowana.



Obrazek


 
 Góra
19 sie 2017, o 21:28 Nieprzeczytany post

Posty: 596
Lokalizacja: Rzeszów
Frodo907

Jest przepis, który mówi o barierkach ale na obiektach inżynierskich !

§ 251. Zabezpieczenia obiektów inżynierskich przed upadkiem osób z wysokości
1. Obiekty inżynierskie powinny być wyposażone w zabezpieczenia chroniące przed upadkiem osób z wysokości, jeśli odległości powierzchni, po których może odbywać się ruch pieszych, obsługi lub rowerów, od poziomu terenu lub dna cieku są większe niż 0,5 m.

oraz:

Urządzenia zabezpieczające stosuje się w celu wyeliminowania lub ograniczenia niebezpieczeństw, na jakie narażony jest pieszy lub rowerzysta korzystający z drogi i obiektów przy niej położonych.
Urządzenia zabezpieczające ruch pieszych i rowerzystów mogą być wykonane z betonu lub metalu. dopuszcza się również urządzenia naturalne np. gęste żywopłoty.

1. Balustrady i poręcze U-11a
Balustrady U-11a stosuje się w celu zabezpieczenia przed upadkiem z wysokości, jeżeli powierzchnia, po której odbywa się ruch pieszych lub rowerzystów położona powyżej 0,5 m od poziomu terenu.

Gdzie stosować
Balustrady dla pieszych umieszcza się:
na obiektach mostowych, na których dopuszcza się ruch pieszych,
na przepustach bez barier, jeżeli różnica wysokości pomiędzy poziomem pobocza, a poziomem cieku przekracza 1,8 m,
na schodach z nasypów lub pochylniach,
w otoczeniu wejść i wjazdów do podziemia, znajdujących się w strefie ruchu pieszego,
w innych przypadkach, jeżeli zachodzi potrzeba ochrony pieszego przed spadnięciem lub upadkiem.

Zasady ustawiania balustrad
Balustrady oprócz poręczy i słupków powinny się składać wyłącznie z elementów pionowych o rozstawie nie większym niż o,14 m. Dolny poziomy element konstrukcji balustrady łączący szczebliny nie może znajdować się powyżej 0,12 m od poziomu chodnika.

Czytając te przepisy nie widzę zasadności zastosowania barier w tym miejscu ...


 
 Góra
16 paź 2017, o 23:24 Nieprzeczytany post

Posty: 151
Lokalizacja: Rzeszów
Sprzęt: KROSS Trans Pacific
W jaki sposób można legalnie wjechać rowerem na nowy kawałek DDR?
(Nie chodzi o taśmę, akurat trwał maraton.)

Zwracam uwagę na dwa słowa: wjechać i legalnie.

Obrazek


 
 Góra
17 paź 2017, o 07:36 Nieprzeczytany post

Posty: 596
Lokalizacja: Rzeszów
Na tym zdjęciu widać też doskonale, jak ZZM przejmuje się wnioskami i słucha Waszymi sugestii.


 
 Góra
17 paź 2017, o 17:08 Nieprzeczytany post
Członek Stowarzyszenia
Avatar użytkownika

Posty: 2083
Lokalizacja: Rzeszów - os. Andersa
Sprzęt: Cossacj Country
Nie widzę obrazka



Obrazek


 
 Góra
17 paź 2017, o 17:55 Nieprzeczytany post

Posty: 151
Lokalizacja: Rzeszów
Sprzęt: KROSS Trans Pacific
Wpis jest publiczny, nie wiem czemu nie widać. Tu link do wpisu: [url]https://plus.google.com/+MarcinSzczygieł/posts/MuYiT4McLbW[/url]


 
 Góra
17 paź 2017, o 19:05 Nieprzeczytany post
Członek Stowarzyszenia
Avatar użytkownika

Posty: 1161
Lokalizacja: Pobitno północ
Sprzęt: czarna perła/latający holender
w 2018 ma zostać to naprawione, na tą chwilę projektant inżynier zastosował linię przerywaną na nasz wniosek. W przyszłym roku zostanie tam wymalowane przejście dla pieszych i przejazd rowerowy
Link do pliku oraz pozostałe pisma



\\

Załącznik:
bulwary-rzeszow.jpg
bulwary-rzeszow.jpg [ 175.43 KiB | Przeglądane 5365 razy ]



rozwązanie które wypracowaliśmy:
Załącznik:
DSC041712.jpg
DSC041712.jpg [ 177.63 KiB | Przeglądane 5365 razy ]


jeżeli chodzi o skośne przejścia to podobne rozwiązania są w krakowie, umożliwia to bezpieczne przejscie piszym i brak tamowani ruchu przez oczekujący samochód. Rzeszów jeszcze nie jest gotowy na tą technologię.
Załącznik:
krakowa skosne przejscie.jpg
krakowa skosne przejscie.jpg [ 174.05 KiB | Przeglądane 5364 razy ]




 
 Góra
17 paź 2017, o 20:20 Nieprzeczytany post

Posty: 596
Lokalizacja: Rzeszów
heros333 napisał(a):
rozwązanie które wypracowaliśmy...

Ktoś kto kazał tam tak pomalować, to chyba nie wie o co w tym wszystkim chodzi ...
Linia przerywana winna być przesunięta w stronę zapory o ok. 6-8 m


 
 Góra
18 paź 2017, o 12:11 Nieprzeczytany post
Członek Stowarzyszenia
Avatar użytkownika

Posty: 1161
Lokalizacja: Pobitno północ
Sprzęt: czarna perła/latający holender
My nie kazaliśmy tak malować, my jedynie sugerowaliśmy wymalować na tą chwilę linię przerywaną, aby dać wogóle możliwość takiego manewru. To że tak wykonali to intencja wykonawcy. Dla kogoś kto zjedzie z zapory i chce wjechać w tunel kąt do pokonania ma mniej niż 90* . Na spotkaniu w plenerzu ustalilismy jak ma wygladać przejście dla pieszych do realizacji w 2018r. (zdjęcie powyżej)

Link do pliku oraz pozostałe pisma






 
 Góra
11 lis 2017, o 10:48 Nieprzeczytany post

Posty: 596
Lokalizacja: Rzeszów
Frodo - to nie ten wątek ...
bo to podpada pod ten "śmieszny" ZTM a nie ZZM


 
 Góra
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Odpowiedz w wątku  [ Posty: 76 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna strona



cron


  Podatek na rowery 1%

Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
Korzystanie z forum oznacza akceptacje REGULAMINU
| Realizacja: Amiga Rzeszów|