Przebudowa infrastruktury rowerowej przez ZZM • Rower w mieście Forum rzeszowskich rowerzystów
Rowery Rzeszów

jaki-rower.pl





Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna strona
Autor Wiadomość
12 paź 2016, o 13:39 Nieprzeczytany post
Członek Stowarzyszenia
Avatar użytkownika

Posty: 1161
Lokalizacja: Pobitno północ
Sprzęt: czarna perła/latający holender
W linku poniżej dokumentacja do poprania, do końca tygodnia mamy przesłać opinię

https://drive.google.com/folderview?id= ... =drive_web




 
 Góra
12 paź 2016, o 18:14 Nieprzeczytany post
Członek Stowarzyszenia
Avatar użytkownika

Posty: 2083
Lokalizacja: Rzeszów - os. Andersa
Sprzęt: Cossacj Country
Zmieniłem tytuł tematu.
Bo faktycznie ZZM zabiera się za przebudowę starej lub budowę nowej infrastruktury rowerowej w kilku miejscach w Rzeszowie.
Robię mapkę w googlu żeby pokazać całość planów. Jak zrobię cała to wrzucę na forum.
A na szybko to
1. Nowa DDR w parku na os. bł. Karoliny od ulicy Iwonickiej do Odrzykońskiej,
2. Nowa DDR w Parku Zdrowia na os. Kmity
3. Nowa i częściowo przebudowana stara DDR na odcinku Lisia Góra - ul. Jarowa
4. Nowa i częściowo przebudowana stara DDR na Bulwarach od Skateparku do zapory, plus odcinek na skrzyżowaniu w kierunku ul. Hetmańskiej (Lidla)



Obrazek


 
 Góra
12 paź 2016, o 20:42 Nieprzeczytany post

Posty: 596
Lokalizacja: Rzeszów
Co jest pilne i w pierwszej kolejności ? Park Kmity ?


 
 Góra
12 paź 2016, o 21:09 Nieprzeczytany post
Członek Stowarzyszenia
Avatar użytkownika

Posty: 2083
Lokalizacja: Rzeszów - os. Andersa
Sprzęt: Cossacj Country
JasioP, pewnie tak bo tam powstanie całkowicie nowa infra. Boję się tych barierek, żeby nie były w skrajni. Żeby czegoś takiego nie zrobili

Obrazek

Widziałem kiedyś takie odgięte na zewnątrz.
Mapa poglądowa

link do mapy w powiększeniu



Obrazek


 
 Góra
12 paź 2016, o 21:20 Nieprzeczytany post
Członek Stowarzyszenia
Avatar użytkownika

Posty: 1161
Lokalizacja: Pobitno północ
Sprzęt: czarna perła/latający holender
frodo dodaj jeszcze do naszej mapy na warstwie koncepcje




 
 Góra
12 paź 2016, o 21:39 Nieprzeczytany post
Członek Stowarzyszenia
Avatar użytkownika

Posty: 2083
Lokalizacja: Rzeszów - os. Andersa
Sprzęt: Cossacj Country
Nie ma takiej warstwy.
Co do parku Kmity, może zaproponować montaż małej stacji naprawy rowerów?



Obrazek


 
 Góra
12 paź 2016, o 22:58 Nieprzeczytany post

Posty: 596
Lokalizacja: Rzeszów
Frodo907 napisał(a):
...Co do parku Kmity, może zaproponować montaż małej stacji naprawy rowerów?

Takie miejsce jest zaplanowane, mówi o tym opis.


 
 Góra
12 paź 2016, o 23:29 Nieprzeczytany post

Posty: 151
Lokalizacja: Rzeszów
Sprzęt: KROSS Trans Pacific
Czy warto inwestować w DDR przy Lisiej Górze skoro wkrótce zostanie przeorana przy budowie południowej obwodnicy? Pod mostem tęczowym zniszczenia nie są naprawione do tej pory.


 
 Góra
13 paź 2016, o 00:24 Nieprzeczytany post
Członek Stowarzyszenia
Avatar użytkownika

Posty: 2907
Lokalizacja: Rzeszów Reichshof רײַשע Жешув
Sprzęt: rower
@MarcinSz Robota się robi... A tempo musi być pierońskie...


żeszuf stolica imitacji


 
 Góra
13 paź 2016, o 01:28 Nieprzeczytany post
Avatar użytkownika

Posty: 598
Lokalizacja: Pobitno północ
Sprzęt: Mam ich kilka
Ja mam zastrzeżenia do 3. Nowa i częściowo przebudowana stara DDR na odcinku Lisia Góra - ul. Jarowa

W projekcie który udostepniliście nie uwzględnili przebudowy mostku na strumyku, który wpada w zalew. O ten mostek mi chodzi https://www.google.pl/maps/@50.0032991,21.9780623,192m/data=!3m1!1e3
Jak nie poszerzą tego mostku to cała przebudowa nie będzie IMO miała sensu, bo w tym miejscu będzie tylko ciaśniej.
A tak w ogóle, to czemu nie zrobić nowego połączenia na wprost tylko tak kombinować z tym mostkiem?

Jest jakiś termin na zakończenie prac nad projektem, gdize można by jeszcze zgłosić poprawki lub wysłać zapytania?


 
 Góra
13 paź 2016, o 08:34 Nieprzeczytany post
Członek Stowarzyszenia
Avatar użytkownika

Posty: 2083
Lokalizacja: Rzeszów - os. Andersa
Sprzęt: Cossacj Country
MarcinSz napisał(a):
Czy warto inwestować w DDR przy Lisiej Górze skoro wkrótce zostanie przeorana przy budowie południowej obwodnicy? Pod mostem tęczowym zniszczenia nie są naprawione do tej pory.

Odpowiem humorystycznie, kto pierwszy ten lepszy. Przyznam sie że niestety zagapiłem się mostem tęczowym, miałem zamiar wysyłać zgłoszenie ale jakoś się przeciągało a teraz to raczej już za późno.

zuki napisał(a):
Ja mam zastrzeżenia do 3. Nowa i częściowo przebudowana stara DDR na odcinku Lisia Góra - ul. Jarowa

W projekcie który udostepniliście nie uwzględnili przebudowy mostku na strumyku, który wpada w zalew. O ten mostek mi chodzi https://www.google.pl/maps/@50.0032991,21.9780623,192m/data=!3m1!1e3
Jak nie poszerzą tego mostku to cała przebudowa nie będzie IMO miała sensu, bo w tym miejscu będzie tylko ciaśniej.
A tak w ogóle, to czemu nie zrobić nowego połączenia na wprost tylko tak kombinować z tym mostkiem?

Jest jakiś termin na zakończenie prac nad projektem, gdize można by jeszcze zgłosić poprawki lub wysłać zapytania?


Mamy jeszcze 6 dni, a mostek ten w dokumentacji został w wyłączony z projektu. Będziemy pytać o przyczyny (koszty?) jak i co zamierza ZZM w przyszłości.



Obrazek


 
 Góra
13 paź 2016, o 09:28 Nieprzeczytany post
Członek Stowarzyszenia
Avatar użytkownika

Posty: 1161
Lokalizacja: Pobitno północ
Sprzęt: czarna perła/latający holender
Cytuj:
W ciągu przedmiotowego odcinka remontowanej i nowej drogi rowerowej znajduje się
kładka która jest wyłączona z zakresu robót. W ramach zadania wyremontowane zostaną
istniejące przepusty.



Cytuj:
Projektowana inwestycja nie zmieni sposobu zagospodarowania terenu istniejącego oraz
sposobu wykorzystania terenu – przebieg ciągu pieszo - jezdnego pozostanie niezmieniony.
Poszerzenie ciągu pieszo – rowerowego nad zalewem rzeki Wisłok od Lisiej Góry do ul. Jarowej 7
Odcinek długości 625m jest w dobrym stanie technicznym i nawierzchnia na tym odcinku
nie wymaga remontu


Cytuj:
 ustawienie balustrad ochronnych


- Pierwszy Odcinek dla Rowerzystów od Przystani Kawiarnia do pierwszego łuku (po ok 220m) będzie wiódł po istniejącym CPR i zostanie odremontowany. Natomiast równolegle do niego (po jego prawej stronie u dołu) zostanie dobudowany nowy odcinek dla pieszych również z asfaltu. Oba oddzielone pasem zieleni co poprawi bezpieczeństwo .
> Na tym etapie dostrzegam brak wyznaczonych przejść dla pieszych do istniejących obiektów rekreacyjnych, przepisy tego nie wymagają ale sprawi to że piesi będą przechodzić w wyznaczonych miejscach, a nie na całej szerokości DDR niszcząc trawę pomiędzy DDR i odcinkiem pieszych; wkurzając rowerzystów. Winny w wypadku kolizji (bez przejścia) będzie pieszy, ale inżynier powinien przewidzieć miejsca do przechodzenia przez pieszych.
Załącznik:
Komentarz: start od mariny
1.jpg
1.jpg [ 226.64 KiB | Przeglądane 6709 razy ]


- po 220m, nowy odcinek dla pieszych połączy się z istniejącym CPR, a dla rowerzystów zostanie wybudowany nowy odcinek (po lewej stronie u góry) Obecny CPR pozostanie dla pieszych i zostanie odremontowany a rowerzyści pojadą nowym odcinkiem. Niestety nie będą oddzielone pasem zieleni. > Mam nadzieje że będzie jakaś linia oddzielająca oba pasy


- Dochodzimy do przeprawy o której pisał ZUKI, która nie będzie przebudowywana, jej szerokość to 3m więc zgodnie z przepisami, dla dwukierunkowego CPR. Tak czy siak kiedyś trzeba będzie ją przebudować.
Załącznik:
Komentarz: przeprawa
2.jpg
2.jpg [ 218.35 KiB | Przeglądane 6708 razy ]


- reszta wydaję się ok, barierki oddalone od skrajni, oznakowanie ok.


Wieczorem sprawdzę pozostałe załączniki




 
 Góra
13 paź 2016, o 10:34 Nieprzeczytany post
Członek Stowarzyszenia
Avatar użytkownika

Posty: 2907
Lokalizacja: Rzeszów Reichshof רײַשע Жешув
Sprzęt: rower
heros333 napisał(a):
> Na tym etapie dostrzegam brak wyznaczonych przejść dla pieszych do istniejących obiektów rekreacyjnych, przepisy tego nie wymagają ale sprawi to że piesi będą przechodzić w wyznaczonych miejscach, a nie na całej szerokości DDR niszcząc trawę pomiędzy DDR i odcinkiem pieszych; wkurzając rowerzystów...


Uwierz mi będą przechodzić i łazić jak święte krowy tak jak to ma miejsce na istniejących już odcinakach. A rowerzyści będą jeździć po części tylko dla pieszych.
Pomóc mogą piktogramy roweru ze strzałkami na części dla rowerzystów namalowane bardzo gęsto, 5-10m max ale na to nie zezwalają przepisy...
Jak to ktoś mądry powiedział: Ruch pieszy i rowerowy jest jak rozlewająca się woda...


żeszuf stolica imitacji


 
 Góra
13 paź 2016, o 11:56 Nieprzeczytany post
Członek Stowarzyszenia
Avatar użytkownika

Posty: 1161
Lokalizacja: Pobitno północ
Sprzęt: czarna perła/latający holender
Rozumiem o czym piszesz, ale formalnie inżynier powinien przewidzieć taką możliwość. Bo obecne rozwiązanie tego nie zakłada i pieszy może sobie przechodzić gdzie mu się podoba.




 
 Góra
13 paź 2016, o 18:33 Nieprzeczytany post

Posty: 596
Lokalizacja: Rzeszów
heros333 napisał(a):
Rozumiem o czym piszesz, ale formalnie inżynier powinien przewidzieć taką możliwość. Bo obecne rozwiązanie tego nie zakłada i pieszy może sobie przechodzić gdzie mu się podoba.

A może zamiana tych ciągów ? Czyli pieszy od strony Wisłoka ? W pewnym stopniu wydaje się to lepsze rozwiązanie ..,


 
 Góra
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Odpowiedz w wątku  [ Posty: 76 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna strona



cron


  Podatek na rowery 1%

Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
Korzystanie z forum oznacza akceptacje REGULAMINU
| Realizacja: Amiga Rzeszów|