Rowery Rzeszów

Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
13 mar 2014, o 10:25 Nieprzeczytany post

Sprzęt: Merida Matts TFS 100 V
Proszę ogarniętych w temacie o pomoc w wyborze U-Lock'a. Wstępnie mam kilka opcji, nie znam się jednak na tym , nie wiem też która firma jest najbardziej godna zaufania. Podaję wyniki moich poszukiwań, ale nie pogardzę innymi propozycjami:) Chcę się zamknąc w 150 zł. Rower nie jest bardzo narażony na kradzież. Sam zostaje pod uczelnią przed drzwiami i pod okiem stróża, poza tym raczej nigdzie na dłużej niż 10-15 min.

http://allegro.pl/zapiecie-rowerowe-ong ... tabsAnchor
http://allegro.pl/magnum-3003-u-lock-11 ... 55603.html
http://allegro.pl/zapiecie-u-lock-krypt ... tabsAnchor
http://allegro.pl/mocny-u-lock-onguard- ... 90305.html
http://allegro.pl/u-lock-pitbull-onguar ... 02202.html

13 mar 2014, o 10:39 Nieprzeczytany post
Członek Stowarzyszenia

Sprzęt: Unibike Flite '09
Pan ze sklepu przy ul. Zamenhofa sprzedaje u-locki Kryptonite chyba najtaniej na allegro, więc polecam się tam wybrać :) Sam mam od niego Kryptonite Keeper 12, a drugi wczoraj zamówiłem dla siostry ;) To chyba najtańszy model, ale jeśli przypniesz takim za ramę i tylne koło, to raczej możesz być spokojna.

13 mar 2014, o 10:47 Nieprzeczytany post

Sprzęt: Daccordi Pal-Secam
W przypadku Kryptonite raczej nie schodziłbym niżej niż Evolution (pomarańczowy).
99 razy przypniesz rower pod uczelnią a ten setny raz może być w innych warunkach i wersja STD się podda.

Nazwy pozostałych firm znam tylko ze słyszenia i czytania, ale o tych modelach nie mam pojęcia.
Niemiecki Abus ma dobrą renomę.

Wysłane z mojego Casio FR-620TE

13 mar 2014, o 10:58 Nieprzeczytany post
Członek Stowarzyszenia

Kekacz napisał(a):
a ten setny raz może być w innych warunkach i wersja STD się podda.

Masz jakieś doświadczenie w tym temacie, albo chociaż jakieś teoretyczne przesłanki, które mogą potwierdzić tą tezę?

13 mar 2014, o 11:41 Nieprzeczytany post
Członek Stowarzyszenia